Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

100+ αναγνώστες;;; Ώρα για δωράκι!!!

Έγινε τριψήφιος ο αριθμός των αναγνωστών μου και ήρθε η ώρα να δώσω κι εγώ τα δωράκια μου, ως είθισται!
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια στα σχόλια που μου αφήνετε όλον αυτόν τον καιρό! Ε, και να σας κεράσω και κάτι να σας γλυκάνω!

(Το αγαπημένο μας "Σοκολατένιο κέικ με ζεστή σως καραμέλας"  από την Κική το οποίο απλά... "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!")

Λοιπόν, η διαδικασία είναι γνωστή! Το μόνο που χρειάζεται είναι να είστε αναγνώστες του blog  μου και να αφήσετε το σχόλιό σας σ' αυτή την ανάρτηση μέχρι τέλος του μήνα! Ο νικητής θα προκύψει μετά από κλήρωση, η οποία θα γίνει με μέσα τελευταίας τεχνολογίας (χαρτάκια με ονόματα μέσα σε γυάλα, καθότι "δεν το 'χω" με τα ηλεκτρονικά!) την 1η του Οκτώβρη. Όσο για το δωράκι, λόγω τεχνικών προβλημάτων, θα σας το δείξω σε επόμενη ανάρτηση, μόλις μπορέσω να περάσω την φωτογραφίες στο pc.
***UPDATE: Το δωράκι ΕΔΩ!!!

Καλό Φθινόπωρο!!!!!!!

32 σχόλια:

  1. Ζαβολιάρικο σεντουκάκι να μας...δεκαχιλιάσεις και να συνεχίσεις να είσαι το ίδιο ευρηματικό και δημιουργικό! Καλή σου μέρα και καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να ξεχειλίσει κι άλλο το σεντούκι με τις ζαβολιές!Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες!Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! και να συνεχίσεις να είσαι δημιουργική!....
    Καλά τι γλυκό είναι αυτό:....τρέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου! ευχαριστούμε πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, σεντουκάκι! Και πάντα γεμάτο ζαβολιές να 'σαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να μας χιλιασειιιιιιις!!!!!!
    το γλυκο τι το βαλες φορα παρτιδα απογευματιατικα?δε με λυπασαι?:(
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλως σε βρηκα.Ευχομαι να αυξανουν καθε μερα οι αναγνωστες σου.Και γω ανυπομονω να τους εκατοστησω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω και σου εύχομαι καλό και χαρούμενο Φθινόπωρο. Ευχαριστούμε για το δωράκι, όσο για τους αναγνώστες σου, να γίνουν σύντομα μια και δυο και τρεις χιλιάδες!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε γιατο δωράκι.Άντε και στους χίλιους να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τέλειο γλυκάκι!!! να αποκτήσεις εύχομαι πολλούς πολλούς ακόμη αναγνώστες!! ευχαριστούμε για το κέρασμα.. φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΙΑΜ ΜΑΙΜ ΜΙΑΜ...ΘΕΛΩ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΑΒΟΛΙΑΡΙΚΟ!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ!!!
    ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΑΠ ΤΟ BLOGOΣΠΙΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩΩΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να μας χιλιάσεις!παίρνω κι εγώ μέρος!καλό μας φθινόπωρο!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒLOC ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΟΡΦΙΕΣ !!!!ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 108 με μενα κ ευχομαι να γινουν 1008 καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο γλυκό!!!!!!Να τους χιλιάσεις καλή μου!Καλή επιτυχία σε όλους!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο γλυκό!Ευχαριστούμε για το κέρασμα!Εύχομαι να έχεις πάντα επιτυχίες στο όμορφο μπλόγκ σου και να τους 1000σεις τους αναγνώστες σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να τους 1000 χιλιασεις ματια μου..οτι πιο ομορφο και χαρουμενο στο Σεντουκι σου..τις Ζαβολιες θα τις κανουμε εμεις..χα χα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα κούκλα μου και καλώς σε βρήκα στο υπέροχο μπλογκοσπιτάκι σου! Σου εύχομαι ολόψυχα να χιλιάσεις τους φίλους-αναγνώστες σου και να'χεις πάντα επιτυχίες και χαρές στην ζωή σου! Ελπίζω να τα λέμε συχνά, αν θες έλα μια βόλτα και από το δικό μου μπλογκοσπιτάκι http://elena-fantasia.blogspot.gr/, θα χαρώ πολύ! Σ'ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό.... καλό φθινόπωρο να'χουμε με υγεία και πολλές δημιουργίες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα κι εγώ. Βρήκα το blog σου κάνοντας μια βόλτα στη γειτονιά!
    Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου.
    Φιλιά πολλά και θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα! Καλώς σε βρήκα! Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να μας χιλιάσεις γλυκούλα μου!!! φιλάκια και καλή μας επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τους χιλιάσεις γλυκιά μου!! Πολύ ωραίο μπλογκ. Θα τα λέμε!! φιλάκια! Και καλή επιτυχία σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύχομαι να 1000σεις τους αναγνώστες σου και να έχεις πάντα επιτυχίες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλως σε βρηκα!Πολυ ενδιαφεροντα τα θεματα σου.Μου αρεσαν.Μου φαινεται πως θα ξαναρθω.Σου ευχομαι εξαψηφια νουμερα απ δω και περα.Φιλια Ανασταια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου !!! Υπέροχο το κέρασμα και το δωράκι σου !!!! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έγινα αναγνώστρια, αφήνω και σχόλια!!!
    Πολύ ζαβολιάρικο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολύ πρωτότυπο το δωράκι σου .Να είσαι καλά γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα! Καλώς βρεθήκαμε! Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και ακόμα παραπάνω! Σ'ευχαριστώ που πέρασες και από το δικό μου..Θα χαρώ να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή